Bollywood News Polls

Talaash – Khiladi 786: Screen Count and Runtime

Khiladi 786 - Talaash

It will be a treat for moviegoers in the coming week, as two big movies are set to release back-to-back – Aamir Khan’s Talaash and Akshay Kumar’s Khiladi 786. The former a multiplex film for the so called ‘classes’, while the later is targeted mainly at the ‘masses’.

Both films will have a similar 2500 screen release, about the same as Shahrukh Khan’s Jab Tak Hai Jaan. Talaash will release on 525 screens in the overseas markets, widest ever for an Aamir Khan film.

The length of the two films is also quite similar: The runtime of Talaash is 2 hours 14 minutes, while Khiladi 786 will be 7 minutes longer at 2 hours 21 minutes. Both have been cleared by the censor board with a U/A certificate.

Which film do you plan to watch? Vote!

Talaash or Khiladi 786?

View Results

Loading ... Loading ...
Advertisements

75 Comments

  • Khiladi looks to be silly. I really expected it to live up to the Khiladi movies with the Bollywood masala action not the crappy mindless comedy and one kick destroy car type of movie

    Popular Thumb up 18 Thumb down 27
  • those who have voted for talaash..please remember..this is not a usual movie from aamir, that you can count on!!its a genre he’s not done, nor he’s able to succeed. its different, so no guarantee! i’m not saying, actors shouldn’t try a variety..but for aamir, this never suits. what i’m saying a fact or not??? you’ll understand it by tomorrow evening. take my word. and reema kagti’s first venture dhobi ghat was a disaster.

    Thumb up 12 Thumb down 12
  • @praveen right said this genere only suits to bhatts only bhatts can make best like it
    you cant count how many blockbusters bhatts gave in this genere.
    as an actor emraan hashmi is perfect for this genre he can pull both auidence massey n classey

    Thumb up 8 Thumb down 5
  • k786 should earn more if it is release on 21st

    akki is original maasey king.

    by content k786 complete winner.

    ho khiladi 786 and skip crap south indian dabangg

    Popular Thumb up 14 Thumb down 13
  • @rohit read my comment carefully.

    k786 not even 100cr due to compition from both ends but by content k786 is complete winner.
    where as dabangg release in 3500-4000screen
    k786 release in half screens of dabangg2 and d2 faces no compition so dabangg2 easily collect 180cr w/o wom .
    but the collection dosent matters these days
    agneepath,vicky doner,rowedy,jthj,kahani, barfee
    these films has less collection than other films but w.o.m is good for these.
    business only important for actors n producers audiences dont care it
    so that’s why I said k786 wins hearts

    Thumb up 11 Thumb down 8
  • @boxoffice who cares himesh? he is side hero

    n by the way he can do better facial expression than tiger

    Thumb up 9 Thumb down 9
  • Nilesh. . . If u cant tolerate d 2 then dnt watch it simple. . And by ur sayin skip d 2 no one wil stop d 2 to be blockbuster so shut ur mouth n Have fun

    Thumb up 5 Thumb down 5
  • haha praveen dhobi ghat was not reema’s film lol first increase your knowledge before commenting here..and Dhobi ghat was hit search and see on net. Also we all know Akshay kumars acting capabilities

    Thumb up 7 Thumb down 2
  • Nilesh. . And Wht u said if it k786 release on 21st dec then it would have earned more huh . . Tel ur star to release on 21st dec who stopped him huh . . I think he is sacred of so releasing before 2 weeks in non holidays . . Poor guy. .

    Thumb up 5 Thumb down 4
  • @fact thanx bro u save my 200rs .
    I really cant tolerate it and me and my all friends follow your advice.
    I think u r thought dabanng vs rowedy rathore
    .close ur eyes n just think which one is better u got the answer rowedy rathore
    .

    by the way r u wanna challenge akki fans.
    r u forcing them to watch fat belly salmans crap
    dont dp it please dont waste someones time n money.
    80-85% people are dissapointed after watching crap dabangg so shut ur mouth ………

    salman is release the film due to unscequreness in 3500-4000 screens and akki in 2100
    .akki is brave star not like craword salman who uses ajay to battle with srk

    Thumb up 10 Thumb down 3
  • @fact u r getting ur answer in outim 2 vs salmans movie.
    then you will know who is better.
    but still I think then salman not release his film because he cannot sustainable vs akki in maases.
    so I hope the clash on 8th aug 2013 then u salman khsns fans will get their own place.

    by the akki can challenge aamir hritik ajay even srk so salman is too small in front of akki.

    akki will show salman correct place I.e out of the bollywood n go to south india or bhojpuri movies.
    rajpal yadav is better than crap salman (copy khan)

    Highly rated comment Thumb up 16 Thumb down 3
  • international khiladi, khiladi-420 r like c-grade movies so does k-786..reminds of bol bachaan…utter flop..

    Thumb up 5 Thumb down 11
  • Nilesh. . . Itne sare jokes . . Nice jokes man thanks for jokes haha. . Laugh control nai hori. . Haha . . Really. . Why dnt u join comedy circus . . Its ma advise to u Bcoz u follow ma advise na . . Haha

    Thumb up 2 Thumb down 8
  • plz dont compare king of vulgarity aka akshay kumar wid A.K and SRK..

    @nilesh akki got 3 remakes tht south indian his career survived by remakes only ist knw facts…

    Thumb up 2 Thumb down 4

Leave a Comment